Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 kwietnia 2019

Sałatka a'la śledzik

Przepis pochodzi z dodatku do  GW - Palce Lizać 

 Prosta i przepyszna .Polecam z całego serca 
Przepis podaję w oryginale w nawiasach swoje proporcje 

5 ziemniaków ugotowanych w mundurkach ( dałam trzy średniej wielkości )
czerwona cebula
4- 5 małych ogórków kiszonych (dałam 3 średnie )
mały pęczek szczypiorku
Vinegret 
3 łyżki oliwy z oliwek
2-3 łyżki octu winnego lub jabłkowego  ( ja daję zawsze ryżowy - bardziej delikatny bez zapachu )
1  łyżeczka musztardy ( bez reklamy zawsze używam sarepskiej z firmy Roleski)
sól i świeżo mielony pieprz
Ziemniaki ugotowane w łupinach kroimy w plasterki ( ja w kostkę ) .Cebula w piórka (u mnie  kostka ).Ogórki w kostkę lub plasterki ( ja w kostkę ,a wcześniej obrałam je ze skorki i odcisnęłam nadmiar soku ) .Warzywa mieszamy w salaterce  .Składniki vinegretu mieszamy dokładnie .Polewamy nim warzywa ,mieszamy .
W posypujemy szczypiorkiem ( ja dodałam do całości )

pychaaaaaaa !









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz