Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 kwietnia 2019

Ciasteczka z jabłkami Siostry Anieli

CUDOWNE  !!!
Jak zwykle wszystko pyszne ,przepis dopracowany ,prosty .Jednym słowem BOSKIE !
Polecam do obejrzenia i posłuchania .

Składniki :
50 dkg mąki 
15 dkg masła 
4 żółtka 
1 szklanka kwaśnej śmietany 
sól ,cukier 
2 galaretki o różnych kolorach 
Mąkę siekamy z masłem ,dodajemy żółtka i śmietanę oraz odrobinę soli .Ciasto zarabiamy .Ważne - nie wyrabiamy ( siekamy I siekamy ,aż masa się połączy )
Wstawiamy w lodówki ,albo w inne chłodne miejsce na 10 - 12 godzin 
Jabłka obieramy ,wydrążamy kroimy na dość grube plastry .Przygotowujemy syrop z wody i cukru .Wkładamy plasterki jabłek i chwilę gotujemy .Wyciągamy delikatnie i zostawiamy do ostygnięcia .Ja swoje dodatkowo posypałam delikatnie cynamonem .
Zagniecione ciasto rozwałkować i pokroić na kwadraty .Na każdym ułożyć plasterek jabłka i zawinąć .
Piec w nagrzanym do 200 C piekarniku przez około pół godziny ( ja piekłam 25 minut ) .Ostudzone posypać cukrem pudrem i udekorować pokrojonymi galaretkami 
Ciepłe z gruszkami ,lodami i posypane czekoladą to dopiero jest bajka 
POLECAM !








2 komentarze: