Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 kwietnia 2019

Ciasteczka półfrancuskie z jabłkami i na ostro z papryką





http://bajkorada.blogspot.com/2010/10/ciastka-pofrancuskie-z-jabkami.html


Pyszne ,mięciutkie ,idealne .Polecam
Przepis podaję w oryginale ,z małymi zmianami 
Składniki :
250 g twarogu półtłustego 
250 g masła 
250 g mąki 
4 małe jabłka 
cukier puder 
Ja od siebie dodałam jeszcze cynamon i cukier waniliowy 
Jabłka obrać ze skórki i wydrążyć środki .Pokroić na 12-16 kawałków .
Ser przepuścić przez maszynkę - ja tego podobnie jak autorka nie zrobiłam .
Zagnieść ciasto z sera ,mąki i masła ( jak najkrócej ) .Włożyć do lodówki na 30 minut .Następnie rozwałkować ciasto na placek o grubości 3-4 mm i wykrawać szklanka kółka .Ciastka składać na połowę ,tak aby grubsza część jabłka ( u mnie posypane cynamonem i cukrem waniliowym )była widoczna .
Piec 20 minut w piekarniku nagrzanym do 200 C 
Jeszcze lekko cieple posypać obficie cukrem pudrem i zajadać sie do woli .
Ciasto nie zawiera cukru więc idealnie nadaje do czegoś wytrawnego .
Ja posmarowałam ociupinką sosu czosnkowego ,dodałam kawałek papryki ,i papryki konserwowej sera  pleśniowego i serka typu fromage o smaku czosnkowym ,ostrą paprykę w płatkach  Do tego jakiś pyszny sos ( np szczypiorkowy )i gotowe .Pyszne i wciągające 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz