Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 kwietnia 2019

Kotlety z jaj faszerowane pieczarkami wg Siostry Anastazji

Przepis pochodzi z WIELKIEJ KSIĘGII SPECJAŁÓW SIOSTRY ANASTAZJI .
Przepis podaję w oryginale ,w nawiasach moje delikatne zmiany 
Bardzo smaczne ,delikatne .Świetnie smakują z sosem tatarskim ,szczypiorkowym,koperkowym  .Polecam !
Składniki :
8 ugotowanych jaj
1-2 jaja ( ja dałam jedno )
1 średnia cebula 
1 mała bułka 
2 łyżki posiekanej natki ( ja dałam szczypiorek )
4 łyżki bułki tartej ( 5 czubatych )
tłuszcz do smażenia 
sól 
pieprz 

Przygotowanie :
Bułkę namoczyć i dobrze odcisnąć. W maszynce zemleć jajka ugotowane na twardo,odciśniętą bułkę oraz cebulę .Do masy dodać natkę ( szczypiorek ),surowe jajka i całość wymieszać. Doprawić  do smaku ( można dodać trochę vegety) .Z masy uformować niewielkie kotleciki ,w środek wkładać nadzienie z pieczarek .Gotowe obtaczać w bułce tartej i smażyć na rozgrzany tłuszczu z obu stron na zloty kolor .
Farsz pieczarkowy : 
15 dkg pieczarek 
1 średnia cebula 
tłuszcz do smażenia 
Wykonanie :
Pokrojoną cebulę zeszklić na tłuszczu i dodać oczyszczone i pokrojone w drobną kostkę pieczarki .Chwilę dusić pod przykryciem .Doprawić do smaku .
Bardzo dobrze smakują smażone na masełku
Kotlety podawać jako samodzielne danie z gotowanymi warzywami lub z dowolnym zestawem surówek 
SMACZNEGO !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz